zaterdag 29 december 2007

Mijn oude Golf

29/12/2007
Sinds ik gisteren in de Volkskrant een advertentie las over een terughaalactie van héél oude VW Golfjes uit 1974 waar wat aan mankeerde, ben ik weer optimistisch over de levensduur van mijn Golf uit 1989. Er was iets mis met het handschoenenvak van deze auto’s uit 1974, dit wordt gratis gerepareerd en als compensatie voor de overlast wordt een gratis onderhoudsbeurt aangeboden. Mijn Golfje is 15 jaar jonger dan deze auto’s! Vorig jaar ben ik nog in 1 dag zonder problemen vanuit zuid-Zwitserland naar noord-Nederland gereden, volgens mij mag ik nog wel een paar jaar op dit Golfje rekenen. Volgens mijn dochter lijkt deze advertentie verdacht veel op reclame! Zo van: kijk eens, deze auto’s rijden nog steeds rond en wij zijn bezorgd over de kwaliteit van het handschoenenvakje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.