dinsdag 20 mei 2008

Koud!

20/05/2008
Vorig jaar om deze tijd had ik de verwarming niet meer aan. Ik heb toen vanaf half april tot ergens in september de verwarming niet meer aangehad. Maar het is op dit moment toch wel erg koud ‘s avonds. Dus de thermostaat staat hier toch maar wat hoger. Slecht voor bezuinigingen op gas, maar het is mij te koud!

Vroeger bij de ouders van mijn schoonouders en mijn grootouders was het vaste prik op vanaf 1 mei tot 1 oktober de kachel niet meer aan te doen, ook al was het nog zo koud.
Mijn huis is goed geïsoleerd en ik heb zoveel mogelijk geprofiteerd van de zon die vanmiddag op de ramen scheen, maar dat hielp toch niet genoeg. Redden jullie het zonder verwarming?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.