donderdag 22 mei 2008

Vakantiegeld al weer bijna uitgegeven

22/05/2008
Ik was van plan mijn hele vakantiegeld op de spaarrekening te zetten, maar de werkelijkheid is weerbarstiger. Ik heb deze maand en ook begin volgende maand nogal wat uitgaven, waardoor het extra geld van de vakantietoeslag helaas, voordat hij binnen is, al bijna verdwenen is:
13-meiprintercasettes 30,00
16-meiverjaardag jongste dochter50,00
27-meibadpak + nette pyama64,85
26-meideel eigen risico zorgverzekering87,10
2-meigeluidsset JVC99,95
11-junterugbetaling te veel huurtoeslag 2006385,00
totaal€ 716,90
Afgelopen maand waren er veel uitgaven vanwege een broodnodige nieuwe telefoon, verjaardagscadeaus voor de oudste dochter en al die fietsreparaties, dus het lukt op dit moment niet zo om veel geld te sparen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.