donderdag 3 juli 2008

Internet, etentjes, uitstapjes en nog meer uitstapjes

03/07/2008
Ik heb 1,5 dag niet kunnen beschikken over internet en telefonie, waarom is mij niet duidelijk. Volgens de provider was ik niet afgesloten en moest alles het doen. Nou mooi niet. Nu is het wel weer goed. Misschien had het te maken met een stroomstoring door blikseminslag. Mijn wekker en magnetronklok waren ook van slag en knipperden. Fijn dat het internet het nu weer doet, kan ik mijn mail weer checken etc.
Veel tijd voor bloggen heb ik niet gehad. Eerst dinsdag een vriendin die kwam eten en logeren, omdat haar dochter een groot feest gaf en zij niet welkom was in eigen huis. Toen ben ik niet aan de computer toegekomen, alleen even een pakbon uitgeprint van al weer een boek dat ik verkocht had via Bol.
Gisteravond heb ik bij een andere vriendin gegeten die het 1,5 jaar lang zo druk gehad had met vertaalwerk dat ze nauwelijks tijd had gehad voor sociale contacten. Toch een slecht betaalde baan. Misschien wel leuk om te doen, maar geen vetpot.
Vanmiddag met mijn werk op stap en samen gegeten in het kader van een afscheid van 2 collega’s. Eerst een boottocht, toen eten in een heel groot wokrestaurant. Wel 2x doornat geregend, maar toch een leuke dag gehad. Goedkope rest van de week zo, na een dure start.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.