maandag 19 januari 2009

Goedkope inkopen

19/01/2009
Ik heb vandaag mijn slag geslagen:
1 nieuw paars vest in de uitverkoop: van €14,95 voor 2 euro – voor dochter
3 volkoren broden: 2 euro (Albert Heijn)
2 pakken pasta (penne) voor €1,02 (Super de Boer)
1 grote makreel voor 2,18 (idem)
grote bananen voor 0,89 per kilo (idem)
Dochter had feitelijk wat te weinig truien en vesten, als ze in haar studentenflat een was draaide, had ze niets meer om aan te trekken. Ze was afgelopen zaterdag al inkopen wezen doen. Ze had toen heel goedkoop kleding gescoord. Maar eigenlijk was het nog niet zo veel. Dus mijn voorstel was: koop 2 van die leuke vesten, dan kun je ze tegen elkaar dragen. Ik heb er nog een vest bijgekocht in dezelfde maat en dezelfde kleur, altijd goed!
De boodschappen zijn heel goedkoop en altijd te gebruiken. Makreel is een vette vis, die heel gezond is. Volgens diëtisten zou iedereen elke week een keer vette vis moeten eten, vanwege de supergezonde omegavetzuren. Goed voor hart en bloedvaten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.