dinsdag 7 april 2009

Buitenlands bezoek!

07/04/2009
Omdat de statistieken in web-log.nl het niet meer doen, kijk ik tegenwoordig vaker naar de statistieken op OneStat. De afgelopen 24 uur heb ik regelmatig gekeken en ik heb ontdekt dat ik niet alleen bezoekers heb uit Nederland en België, maar ook uit verre buitenlanden! Ik ben er verrast en verlegen van! Wat een belangstelling, mensen in:
Milaan (Italië)
Santander (Spanje)
New York en Chicago (VS)
Calgary (Canada)
Graz (Oostenrijk)
Londen (Engeland)
Toulouse (Frankrijk)
kwamen hier vandaag of gisteravond kijken. Mijn mond valt open, dat had ik niet gedacht!
Elke bezoeker kan kijken welke bezoekers hier komen. Ga in OneStat naar bezoeken en klik op laatste bezoekers. Ook bij geografie kun je zien waar de bezoekers vandaan komen.
Natuurlijk komen de meesten gewoon uit Nederland. Ik heb lang gedacht dat de bezoekers uit andere landen per ongeluk bij mij terecht komen, maar dat is niet zo. Via het vergrootglas-symbooltje kun je zien hoe vaak iemand komt. Het was bij niemand uit de bovenstaande landen de eerste keer dat ze op bezoek kwamen.
Ik voel me helemaal vereerd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.