vrijdag 6 november 2009

Gratis appels

AppeltjesIk heb van een collega al weer gratis appeltjes gekregen uit haar boomgaard. Deze keer nog meer dan de vorige keer. Het is een hele emmer vol. Ze staan momenteel in de fietsenschuur, om ze zo koel mogelijk te houden. In het weekend ga ik weer heerlijke zelfgemaakte appelmoes maken!
Elke keer dat ik de schuur binnenkom, komt de geur van de appeltjes me tegemoet. Wat moet het bij appelkwekers lekker ruiken!
Gisteravond bij de bushalte op de terugweg van een bezoek aan mijn moeder, heb ik trouwens nog weer 3 jongens zonder jas gezien. Ik ving uit hun gesprek op dat ze het toch wel erg koud vonden. Ik heb me wijselijk niet in het gesprek gemengd

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.