vrijdag 14 januari 2011

Tip: Gratis en voor niets hulp!

14/01/2011
Als je ergens gratis op kunt besparen, dan is het roken! Sinds kort zit hulp bij stoppen met roken in het zorgverzekeringspakket. Dus helemaal gratis en voor niets!
Tel eens op hoeveel geld je wekelijks kwijt bent aan sigaretten of shag en vermenigvuldig dat met 52. Dat ben je dus jaarlijks kwijt aan die ongezonde gewoonte! Schrikbarend toch?
Nu het op je werk en ook in de horeca een stuk lastiger geworden is om te roken en je gratis hulp kunt krijgen, zou ik denken: acuut stoppen. Nu heb ik makkelijk praten, ik ben in 1972 gestopt, ik geef eerlijk toe, dat is al een tijdje geleden.
Maar toch, als jij nog rookt, dan is NU het moment!
Het heeft naast financieel voordeel, veel gunstige effecten om te stoppen, lees hier en hier en hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.