Mijn modem is al weer stuk! In november/december
kon ik niet bellen en gebeld worden op mijn vaste telefoon. Nu ligt zowel
internet als mijn vaste telefoon er uit! Zou het pech zijn, of moet ik toch op
zoek naar een andere provider?
Ik heb nu Alice voor internet en bellen. Tot voor kort was ik heel tevreden, de
prijs was goed en het internet was ook snel genoeg.
Ik post dit bericht bij mijn buurvrouw, die heeft nog wel internet ;-) Nog
bedankt buuf!
Ik zal morgen en overmorgen ook een bericht posten.
Over besparen en bezuinigen en over met pensioen zijn. En ook over leven in de huidige tijd!
zaterdag 21 januari 2012
Al wéér een kapot modem!
Labels:
Consumentenzaken

Ooit opgeleid als bibliothecaris (1974) en maatschappelijk werker (1984). Van 1999 – 2019 werkzaam in het HBO en sindsdien met pensioen. Vanaf de aankoop van mijn huis in 2007 blogger met als centraal thema zuinig leven en besparen. Sinds 2016 oma van inmiddels 4 leuke kleinkinderen.
zuinigaan@gmail.com
9 opmerkingen:
Reageren is leuk, graag zelfs, maar kwetsende reacties naar mij of anderen, reclame en ook reacties met naar mijn mening onjuiste informatie (bijvoorbeeld complottheorieën of fascistische opmerkingen) worden niet geplaatst.
Over verwijderde of niet geplaatste reacties ga ik niet in discussie.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Mijn pa was tevree met Alice, totdat hij ging verhuizen. Na MAANDEN wachten kwamen ze met het bericht dat ze hem in zijn nieuwe huis niet aan konden sluiten, ondanks dat het volgens de checker wel kon.
BeantwoordenVerwijderenHij heeft nu internet en bellen (en tv) via de kabelexploitant en is prima tevreden nu.
Als je telefoon er ook uit ligt, dan zou ik eerder denken dat het aan de provider ligt. Heb je je modem al een keer herstart? Wij hebben KPN. Ik ben er niet blij mee, maar het is het enige dat hier (buitengebied) verkrijgbaar is. Bij ons ligt het er ook vaak uit, maar dat blijkt dus met de regio te maken te hebben.
BeantwoordenVerwijderenDat is lastig en zeker in het weekend. Groeten Izerina
BeantwoordenVerwijderenEcht vervelend. Kan je de stekkers er niet een keer uithalen om de moedem te resetten? Wij hebben dat wel eens moeten doen bij onze provider, UPC. Daar zijn wij gedeeltelijk tevreden over.
BeantwoordenVerwijderenFijn weekend, mocht je dit bericht nog lezen.
Ik word altijd heel kriegel van dat soort dingen. Er gaat soms zó ontzettend veel tijd inzitten om het weer geregeld te krijgen.
BeantwoordenVerwijderenIk zou zeggen; servicedienst van de provider bellen. (bij de buurvrouw of met de mobiel :-)
Laat ze maar bij het begin beginnen met uitzoeken.
Alice is van BBned en BBned is weer van Tele2. In principe zit je dus bij Tele2. Ik zou als ik jou was als je besluit over te stappen dus goed te kijken naar welke opties je hebt. Is kabel geen optie voor je?
BeantwoordenVerwijderenHe balen, soms helpt het om het modem te resetten(even de stekker eruit)
BeantwoordenVerwijderenWat een gedoe weer, sterkte.
Groet,Creanda
Lang leve lieve buurvrouwen! ;-)
BeantwoordenVerwijderenHopelijk zijn je problemen snel opgelost.
ik heb zojuist mijn VIERDE TELE2 MODEM ontvangen... binnen een half jaar gingen er drie defect.... tv, telefoon en internet weer niet mogelijk en drie kwartier gebld met mijn mobiele telefoon naar de klantenservice...
BeantwoordenVerwijderenligt vast aan de aardstralen onder mijn huis !!