maandag 20 februari 2012

Uitgaven voor boodschappen week 7

De afgelopen week ben ik met de boodschappen net iets boven mijn budget uitgekomen. Dat is geen ramp, de ene week zijn de uitgaven wat hoger dan de andere week. Volgende week beter.


Week 7     13 - 20 februari 2012
WAT      *=aanbieding    @=afgeprijsd     WAAR PRIJS
gedroogde pruimen met pit, 500 gr AH 2,19
1 minneola* AH 0,27
sinaasappels, 2 kg Aldi 1,79
bananen (die even € 834 kostten) AH 0,99
melk, 6 liter AH 2,64
brood, 2 hele* AH 2,98
vruchtensap, 2 liter* AH 2,50
chocoladevlokken AH 0,88
smeerkaas, 3x Jumbo 1,35
leverworst AH 0,63
kaas, jong belegen AH 4,34
brie AH 0,85
hamburgers AH 1,49
zure haring, 2 potten* AH 2,90
paprika, 2 stuks* AH 0,89
wortelen, 1 kg Aldi 0,45
spitskool, 800 gr Aldi 0,99
zuurkool, 2x 500 gr* AH 0,59
macaroni vezelrijk, 2x 500 gr AH 1,78
kruiden voor gehakt, strooipot Aldi 0,89
roeryoghurt 2x halve liter AH 0,86
biscuit, 2 rollen* AH 1,98
wafels AH 0,81
limonadesiroop, 0,75 liter AH 2,69
limonadesiroop, 0,5 liter Jumbo 1,75
walnoten, 20 stuks Jumbo 1,59
TOTAAL week 7   41,07

In week 8  heeft AH flink wat groenten in de aanbieding: trostomaten, prei, komkommer, witlof, bloemkool, boerenkool, kerstomaatjes.
De boerenkool ga ik niet kopen, die is in de diepvries veel goedkoper.

4 opmerkingen:

  1. Net lijstje weer. En de boerenkool kopen wij ook altijd bij AH uit de diepvries en vinden wij veel lekkerder en kost maar 0.38 cent of zoiets.

    Groet Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is de boerenkool uit de vriezer niet heel slap? Het lekkere van boerenkool is juist dat knapperige...

    Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik geef soms ook meer uit omdat iets in de aanbieding is. Op de lange termijn ben je dan toch goedkoper uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind eigenlijk het onderwerp van dit blog niet zo interessant. En dat vind ik al een tijdje; elke week die opsomming van die boodschappen. Wat leer je ervan?
    Een voorstel voor een verandering. Neem het alleen als onderwerp als er echt iets nieuws te vertellen valt. En ook die opsomming van de artikelen in de reclame bij een bepaalde supermarkt! Brrr... Ik hou al helemaal niet van dat winkelketen na dat gedoe met Cees van der Hoeven. Hij kende geen vrouw in Nederland die geschikt was als commissaris bij zijn bedrijf. Wat moest ik lachen toen hij zo diep viel.
    Groetjes,
    AdeG

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.