zaterdag 28 juli 2012

Belastingen 2011 - definitieve aanslag

Gisteren ontving ik twee blauwe enveloppen. Ik kreeg toch wel een beetje de griebels van die dingen! Wat nu als blijkt dat ik nog heel veel moet betalen? Open maken, of toch maar niet? Nou ja, wat is dat nou? Durf ik geen blauwe enveloppen meer open te maken? Favoriete uitspraak van mijn moeder: een mens lijdt het meest door het leiden dat hij vreest.

Duzz: open die dingen!
Nou dat viel wel mee!
Mijn definitieve aanslag inkomstenbelasting en premie volksverzekeringen is vastgesteld op €5957,-. Te betalen nul euro.
Definitieve aanslag inkomensafhankelijke bijdrage Zorgverzekeringswet: nul euro.
Mooi zo!

3 opmerkingen:

  1. Hier komt het ook ongeveer rond de nul uit, gelukkig. Moet ik er wel bij zeggen dat ik in januari ook al een keer iets heb gekregen als soort verrekening.

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.