maandag 2 juli 2012

Boodschappen week 26

Afgelopen zaterdag was jongste dochter jarig, dat vierde ze bij mij. Oudste dochter en haar vriend logeerden een deel van de week hier en ook vriend van jongste heeft een aantal keren bij mij gegeten. Jongste heeft een groot deel van haar verjaardagsboodschappen gedaan. Zonder deze uitgaven door dochter was mijn bedrag voor de boodschappen nog hoger geweest. Hoe dan ook, het was een leuke verjaardag met veel in de oven gebakken lekkers. Dus ook mijn stroomverbruik was hoger dan normaal. Zie daarvoor in de linker kolom.

Week 26  25 juni - 1 juli 2012
WAT      *=aanbieding    @=afgeprijsd     WAAR PRIJS
druiven, 500 gr* AH 1,79
nectarines, 4 stuks* AH 1,58
1 perzik* AH 0,30
cantaloupe meloen Supercoöp 1,25
bananen, 5 stuks AH 1,09
melk, 6 liter AH 2,64
dieethalvarine AH 0,64
kaas, jong belegen AH 4,17
brinta AH 1,49
brood, 1 hele volkoren Aldi 1,49
chocolademelk, 2 liter AH 1,98
trostomaten, 2x5 stuks* AH 1,98
sperziebonen, 2 blikken Supercoöp 1,10
courgette, 2x Aldi 0,98
gehakt, runder AH 5,18
knakworsten, 2 blikken supercoop 1,33
danablu kaas, voor warm eten AH 1,02
kaasblokjes op olie met kruiden AH 1,89
wraps Action 1,39
kwark, 4x 500 gr AH 2,88
saucijzenbroodjes Aldi 0,85
limonadesiroop zonder suiker, 3x Supercoop 5,55
jodenkoeken, 2 dozen AH 2,12
perenijs AH 1,64
bananenchips Action 1,29
volkoren biscuits, 2 rollen Plus 1,22
TOTAAL week 26 48,84

Deze week is de bonus van AH heel interessant. Ze hebben 99 artikelen voor 99 cent.
Wat ga ik zeker kopen:
2 rode paprika's voor 99 cent
half om half gehakt 1 kg voor 3,99
kersen 1,99 per pond
oude kaas 99 cent per ons
rucola 99 cent per zak en nog veel meer.

9 opmerkingen:

  1. Nog gefeliciteerd!
    Je uitgavenpatroon blijft onveranderd laag ook voor bijna 5 personen, knap hoor.
    Groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd! En zelfs met verjaardag nog netjes hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog proficiat met de verjaardag van jongste dochter!

    En het weekbedrag voor vijf personen vind ik ook heel netjes.

    Bedankt voor de tip van AH, ik had nog niet naar de aanbiedingen voor deze week gekeken.

    Ik ga deze week ook langs bij AH, voor mij staan er ook veel goede aanbiedingen tussen.

    Een fijne week.

    Pecunia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je dochter!
    Ik kreeg ook de folder van AH. Er staan goede aanbiedingen in!
    Ik ga er zeker een aantal kopen.
    Groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het ook erg leuk om te zien wáár jij je boodschappen allemaal haalt! Daar zit best veel variatie in. Die aanbiedingen van de AH klinken erg goed. Ik denk dat ik daar woensdag maar eens langs ga.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je dochter.
    En weer een heel netjes lijstje hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik geniet sinds een paar weken van je blog,en hoe je je zo keurig aan je uitgave patroon houd.Mijn man is sinds een jaar werkeloos en wij doen alles om te bezuinigen,we kunnen gelukkig de rekeningen nog allemaal betalen maar sparen zit er niet meer in we zijn zelfs al bezig om af en toe daar iets van af te halen.Daarom geniet ik zo van je blog met tips.
    we hebben 40 euro per week voor de boodschappen maar blijf het moeilijk vinden al helemaal niet te spreken van de energie rekening die is bij ons 193 euro per maand en let echt op alles wat jij beschrijft dus heb nu 1000kw minder electriciteit verbruikt dan vorig jaar maar het blijft moeilijk.
    vandaag bij ah geweest en de aanbiedingen gehaald,nu nog 20 euro over voor de andere boodschappen eind van de week.
    ik blijfje volgen groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je dochter!

    Enne... misschien niet goed voor de uitgaven al die aanloop, maar wel een heel goed teken dat je kinderen (en vrienden) zo graag bij jou thuis komen.

    Geniet er maar van!

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.