zaterdag 5 januari 2013

Uitgaven in december

In december heb ik naast de vaste lasten de onderstaande uitgaven gedaan:
DECEMBER  2012  
HUISHOUDEN/SCHOONMAAK  
wasmiddel 3,39
BOODSCHAPPEN  
week 48 (1 t/m 3 november) 10,20
week 49 51,59
week 50 37,40
week 51 36,97
week 52 9,84
VERZORGING  
schuimversteviger 1,01
UITSTAPJES   
DIVERS  
mezenbollen 1,49
schoenveters 3,10
zaterdagkrant (ivm niet bezorgen) 2,90
zwemjaarabonnement 146,65
HUIS  
vleesthermometer 4,99
CADEAUS  
VERVOER  
PLANTEN tuin en huis  
KAT   
KLEDING  
3 nieuwe kledingstukken + verzendkosten 82,41
TOTAAL 391,94
 Het zwemabonnement was relatief duur, maar daarmee kan ik weer een heel jaar zwemmen, dat is een uitstekende investering. Verder had ik uitgaven aan kleding. Mijn bezit is uitgebreid met een nieuwe broek, een nieuw badpak en een legging (en een halsketting). Ook de besteding voor kleding had dus deels te maken met mijn zwemmen.
Voor de kat kocht ik helemaal niets. Volgende week of de week daarna is haar kattenvoer weer in de hamsterbonus bij AH, tenminste, dat was het afgelopen jaar zo. Dat voer eet ze graag, dus daar gaan we gewoon mee door.
De krant wordt tegenwoordig niet meer nabezorgd, dus geen krant in de bus is jammer dan, tenzij je er zelf eentje koopt. Dat doe ik dan maar. De computerstem zegt toe het abonnement met 1 (zater)dag te verlengen. Dat hoop ik dan maar. Het huidige jaarabonnement (52 zaterdagkranten per jaar) loopt vanaf 22 januari 2012. Er zijn tenminste 2 zaterdagkranten niet bezorgd, dus zou mijn jaarabonnement nu moeten ingaan op 5 februari. In ben benieuwd naar de bankafschrijving.
Ik heb meer uitgegeven. Zoals ik al schreef, ik heb de uitgaven op mijn vakantie niet genoteerd. Die zijn daarom dan ook niet opgenomen in bovenstaand overzicht.

5 opmerkingen:

  1. Ik herinner mij dat je zo leuk schreef over een vakantie met je ouders naar Zwitserland in een Dafje over de Alpen, de 15e februari is er hier in A'dam een optocht met allemaal Dafjes, ga ik zeker naartoe. Ook iets voor jou?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. net als jij let ik ook goed op de aanbiedingen van de hamsterbonus. Die schelen echt heel veel! Als je tenminste niet wordt verleidt om dingen te kopen die je anders ook nooit zou kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. netjes hoor. welke schuimversteviger gebruik jij die zo goedkoop is, als ik het vragen mag? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waarom neem je geen digitaal abonnement, dan heb je je krant altijd op tijd en goedkoop. De volkskrant heeft nu trouwens ook leuke aanbiedingen. Ik denk dat ik maar eens een stukje probeer te bloggen over goedkoop krantlezen ik lees nu hier in la Palma mijn keurig vroeg bezorgde digitale krant op de ipad. Gratis Wifi hier alleen in een straal van 30 meter om de receptie. Maar dat geeft niet. Zit af en toe even op een lekker Wifiplekje

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.