woensdag 7 juli 2010

Gratis bus-dagkaart

07/07/2010
Het Openbaar vervoer Groningen/Drenthe biedt een gratis dagkaart aan voor de bus. Dus als je wilt krijg je een dagkaart ter waarde van 12 euro cadeau! Via de website ontdek het OV kun je deze bestellen. Je moet eerst een datum bepalen en dan een gratis kaartje aanvragen en uitprinten. Je kunt tot en met 31 augustus een kaartje bestellen, dat ga ik zeker doen. Je mag gratis 2 kinderen t/m 13 jaar meenemen. De kaart is alleen geldig in Groningen en Drenthe.
Vanaf 16 juli heb ik vakantie. Ik ga eens bedenken waar ik heen zou kunnen gaan. Een museum lijkt me leuk.
Het Drents museum in Assen?
Het stedelijk museum in Coevorden?
In de stad Groningen zijn natuurlijk ook veel musea, maar daar heb ik geen buskaart voor nodig, daar kan ik op de fiets naar toe.
Heb jij nog tips voor een leuke bustocht in de provincies Groningen en Drenthe?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.