zondag 7 april 2013

Maanduitgaven maart

In de maand maart heb ik relatief veel geld uitgegeven. Op ieder bedrag waar ik een sterretje bij heb geplaatst zal ik een toelichting geven.
MAART 2013  
HUISHOUDEN/SCHOONMAAK  
driehoek vloeibare zeep 0,97
BOODSCHAPPEN  
week 9 (1 en 2 mrt) 6,33
week 10 33,37
week 11 31,49
week 12 46,45
week 13 43,70
VERZORGING  
tandarts 25 februari 161,00*
pedicure 26,50*
wattenstaafjes 0,35
watten, 2 pakjes 1,30
olijfzeep 4,95
UITSTAPJES   
uit eten, tractatie, betaald voor 3 personen 45,00*
DIVERS  
oplaadbare batterijen voor fototoestel 15,00
rits, deelbaar 65 cm 5,50
boodschappentas 2,95
HUIS  
solarlampje 11,21
3 keukenhanddoeken (3,95 per stuk) 11,85
CADEAUS  
verjaardagscadeau 25,00*
nog een verjaardagscadeau, alvast voor dochter 35,55*
VERVOER  
PLANTEN tuin en huis  
narcissen, 3 potjes 2,50
narcissen, 2 potjes 3,00
KLEDING  
enkelsokken, 5 paar 1,50
2 jassen + 1 blouse, (2e hands + verzending) 46,75*
TOTAAL 562,22

De tandarts en de pedicure heb ik vrijwel helemaal vergoed gekregen, maar dat bedrag is verrekend met het eigen risico. Dat geld ben ik kwijt, maar er had dus net zo goed kunnen staan: verplicht eigen risico zorgverzekering.
Uit eten, ik zou dochter en haar vriend tracteren op een etentje. Ik had voor 65 euro VVV bonnen waarmee ik dacht terecht te kunnen in een restaurant. Maar dat restaurant accepteerde in maart geen cadeaubonnen meer. Ik had in december gezocht in de stad Groningen, toen accepteerden ze nog wel cadeaubonnen, maar blijkbaar hebben ze bij dit restaurant acceptatie van VVV bonnen afgeschaft. Toen zijn we gaan eten in De Globe, een Eeterie. De cadeaubonnen heb ik dus nog niet uitgegeven.
Cadeaus. Een groot warenhuis hier in de stad had de zogenaamd circusweken, met dagpakkers. Omdat ik toch voor de verjaardagen cadeaus nodig had, heb ik alvast een aantal cadeaus gekocht met een flinke korting. Dochter kwam zelf met het idee, ze weet dus dat ik alvast voor haar gekocht heb.
Kleding. Ik kocht 2e hands een winterjas, een dunne regenjas en een blouse. Inclusief verzending betaalde ik hiervoor €46,75. De winterjas is heel fijn. Voor de andere kledingstukken was het nog een beetje koud, die heb ik nog niet gedragen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.