maandag 14 oktober 2013

Week van de energierekening

Vanaf vandaag is het een week lang de Week van de Energierekening. Je kunt op de site van Milieucentraal heel veel wetenswaardigheden vinden over energie besparen. Allerlei tips en trucs om minder gas en minder stroom te verbruiken.
Milieucentraal heeft mij gevraagd om jullie op hun acties te attenderen. Ik doe dat graag, want ik vind het besparen van energie een goede zaak. Én het is een niet commerciële instelling die zonder winstoogmerk werkt.
Tot mijn verrassing kreeg ik van Milieucentraal, omdat ik meedoe aan het bekend maken van de Week van de Energierekening, een doosje met bespaarartikelen. Hier, bij "Wat kost een gezin" kun je lezen wat er allemaal in zat. Leuk, maar ik had zonder dat ook wel meegedaan!
Als je meedoet aan gratis besparingsacties op de site, dan maak je kans op allerlei bespaarartikelen. Waarschijnlijk kun je dan dezelfde artikelen winnen.

5 opmerkingen:

  1. Je maakt alleen kans op de prijzen als je meedoet via twitter of facebook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem, je was me voor:-). Ik doe niet aan FB of Twitter, dus die prijzen gaan mijn neus voorbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier ook...erg jammer dat bij veel meer leuke acties je dit alleen via FB of twitter kunt doen....Daar moeten ze nog iets op vinden...

    Gr. Boukje

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.