Welkom bij Zuinigaan

Dit weblog gaat over bezuinigen, consuminderen en nog meer, want een mens is tenslotte meer dan alleen een consuminderaar, of zo je wilt een vrek. In '07 kocht ik mijn huis, in december 2018 word ik 66 jaar en mag ik met pensioen, want dan krijg ik mijn AOW. Ik heb een pensioengat van 20 jaar. Ik verkeek mij op de kosten van een koophuis en constateerde dat ik financieel vanaf mijn 66e jaar nogal krap zou komen zitten, vooral vanwege het pensioengat. Dus daar ging ik wat aan doen en op deze weblog vind je mijn berichten hierover.

vrijdag 1 november 2013

Waar is Valhalla?

Blogster Walhalla schreef over opruimen, over pogingen om haar huis te verkopen, over consuminderen en soms over haar droomland Noorwegen. Ze had een leuke blog en wat ze te vertellen had zette mij regelmatig aan het denken. Rake opmerkingen had ze. En nu is ineens haar weblog verwijderd.
Eigenlijk snap ik het niet helemaal. Misschien heb ik niet goed opgelet en overwoog ze al eerder om te stoppen, maar ik heb het niet zien aankomen. Sommige bloggers die stoppen, schrijven nog een afscheidsbericht, maar haar laatste bericht ging over een buffer. Dat had ik nog niet gelezen. En nu is haar blog in rook opgegaan.
Jammer!
Valhalla, ik zou het waarderen om nog een toelichting te krijgen, maar in ieder geval bedankt dat ik mee mocht lezen met je berichten op je weblog. Je had originele, eigenzinnige observaties. Ik zal je weblog missen!

12 opmerkingen:

  1. Dit is haar nieuwe blog: http://minimalismemetkinderen.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik las net bij marion van anderson cottage dat ze er nog wel is
    hier is ze nu:
    http://minimalismemetkinderen.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze is er nog steeds hoor, mijn voorganggers hebben de juiste site al doorgegeven!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja hoor! je hoeft haar niet te missen ;)
    Ze is terug onder een andere naam!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ah , gelukkig :-) ik was haar ook al kwijt ...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah, sorry sorry sorry ik wist echt niet dat het dat effect zou hebben lol... wilde om diverse redenen wat meer anoniem gaan bloggen en bedacht dat ik mezelf wel weer zou melden bij de blogs die ik graag lees.... maar nu denk ik boeiend wat mensen denken en als straks het halve dorp meeleest maakt me dat ook niet zo veel uit. Anoniem bloggen is toch een beetje een illusie denk ik :) maar dank je wel voor je lieve bericht. Nogmaals, excuses voor de stunt aan jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi hi, had valhalla ook al gemist en zat net weer te zoeken naar haar blog, maar echt helemaal verdwenen... gelukkig ze is er weer. gr anne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O, ik dacht al dat het aan mij lag, ga de link gelijk veranderen op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, bedankt voor deze post, Zuinigaan, ga de link ook veranderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ontdekte net ook dat ze haar blog had verwijderd en wilde via u vragen of u misschien wist waar ze was gebleven. Wat verder lezen laat zien dat u zich hetzelfde heeft afgevraagd. Gelukkig is ze weer terecht.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik sluit me aan bij de voorgaande schrijvers (m/v). fijn dat ik verder kan lezen!

    BeantwoordenVerwijderen