Welkom bij Zuinigaan

Dit weblog gaat over bezuinigen, consuminderen en nog meer, want een mens is tenslotte meer dan alleen een consuminderaar, of zo je wilt een vrek. In '07 kocht ik mijn huis, in december 2018 word ik 66 jaar en mag ik met pensioen, want dan krijg ik mijn AOW. Ik heb een pensioengat van 20 jaar. Ik verkeek mij op de kosten van een koophuis en constateerde dat ik financieel vanaf mijn 66e jaar nogal krap zou komen zitten, vooral vanwege het pensioengat. Dus daar ging ik wat aan doen en op deze weblog vind je mijn berichten hierover.

zondag 9 maart 2014

Turks tortelen in de tuin

op het tuinhek

voedsel zoekend op de grond

tortelend in de meidoorn
Sinds kort komen er Turkse tortelduiven in mijn tuin! Zo leuk!

6 opmerkingen:

  1. Alleen als ze heel vroeg in de morgen op de dakkapel gaan zitten koeren is het wat minder. Leuk geluid maar als ik dan wakker wordt ga ik aldoor liggen wachten op het volgende koertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Smorgens,als de meeste mensen nog slapen, met de eerste vogels opstaan, kopje thee erbij, buiten opdrinken....niks mooiers om mee wakker te worden en de dag te starten. Ben blij dat de vogels weer vroeg op zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief en mooi koppeltje duiven. In onze tuin zitten er ook altijd duiven en ik vind het koeren heel rustgevend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij voeren ze. Daar zitten ze op te wachten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah lief zijn ze! Wat leuk om in je tuin te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen