Welkom bij Zuinigaan

Dit weblog gaat over bezuinigen, consuminderen en nog meer, want een mens is tenslotte meer dan alleen een consuminderaar, of zo je wilt een vrek. In '07 kocht ik mijn huis, in december 2018 word ik 66 jaar en mag ik met pensioen, want dan krijg ik mijn AOW. Ik heb een pensioengat van 20 jaar. Ik verkeek mij op de kosten van een koophuis en constateerde dat ik financieel vanaf mijn 66e jaar nogal krap zou komen zitten, vooral vanwege het pensioengat. Dus daar ging ik wat aan doen en op deze weblog vind je mijn berichten hierover.

donderdag 1 januari 2015

Een gelukkig 2015!


7 opmerkingen:

  1. Ook een heel Gelukkig Nieuwjaar, en dat al je wensen uit mogen komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De beste wensen Zuinigaan.
    Ik wens je een goede balans tussen zuinig zijn en de boel even laten vieren. En dat je nog maar lang mag schrijven. Ik lees je stukjes altijd als eerste in de morgen. Ik ben meer een uitgever en geniet van alle goede dingen van het leven geniet ik altijd van je stukjes.
    Groetjes Nic

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ook de beste wensen voor 2015. Dat het een goed jaar mag worden!

    BeantwoordenVerwijderen