Ik zou eerst al schrijven: het geld van Ziggo, maar dat geld is van mij! Dat beloofde geld dat eind september overgemaakt zou worden op mijn bankrekening kwam niet. Helaas, geen storting van €51,88. Waarschijnlijk was het volautomatisch berekend op basis van de aanname dat ik het te veel betaalde abonnementsgeld over de maand september gewoon door Ziggo had laten incasseren en het geld niet veel later pas onder dreiging met gedoe uiteindelijk toch maar overgemaakt had.
Anoniem schreef op 27 september al: "En kijk niet vreemd op als je later nog een mailtje krijgt dat het
terugbetalen helaas niet gelukt is en dat het de volgende maand wordt." Dat mailtje heb ik nog niet, maar waarschijnlijk komt dat nog. Zij kunnen er ook niets aan doen dat ik pas zo laat het abonnementsgeld betaal waar ze helemaal geen recht op hebben (volgens mij dan hè, misschien denken ze daar zelf héél anders over).
Over besparen en bezuinigen en over met pensioen zijn. En ook over leven in de huidige tijd!
donderdag 1 oktober 2015
Het geld van mij bij Ziggo
Labels:
Consumentenzaken
AUTEUR: Aaf, alias Zuinigaan.
Ooit opgeleid als bibliothecaris (1974) en maatschappelijk werker (1984). Van 1999 – 2019 werkzaam in het HBO en sindsdien met pensioen. Vanaf de aankoop van mijn huis in 2007 blogger met als centraal thema zuinig leven en besparen. Sinds 2016 oma van inmiddels 4 leuke kleinkinderen.
zuinigaan@gmail.com
Ooit opgeleid als bibliothecaris (1974) en maatschappelijk werker (1984). Van 1999 – 2019 werkzaam in het HBO en sindsdien met pensioen. Vanaf de aankoop van mijn huis in 2007 blogger met als centraal thema zuinig leven en besparen. Sinds 2016 oma van inmiddels 4 leuke kleinkinderen.
zuinigaan@gmail.com
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Wat een gedoe hè... En dan krijg je nog als kers op de taart dat je AdSense dankzij het onderwerp een advertentie koppelt van deze niet-zo-servicegerichte dienstverlener ;-)
BeantwoordenVerwijderenNooit betalen wanneer je zeker weet dat je in je recht staat. Het is pas 1 oktober dus het kan zijn dat ze gisteren nog het geld hebben overgemaakt, dan staat het ws vandaag wel op je rekening.
BeantwoordenVerwijderenHelaas, er is nog geen geld gestort. Helemaal zeker was het niet dat ik in mijn recht stond, omdat er een maand opzegtermijn was. Ziggo heeft zelf een kortere termijn geaccepteerd, maar misschien gingen ze toch moeilijk doen over die te korte opzegtermijn.
VerwijderenWat een gedoe zeg. Hier met Telfort al niet beter.
BeantwoordenVerwijderen