donderdag 1 oktober 2015

Het geld van mij bij Ziggo

Ik zou eerst al schrijven:  het geld van Ziggo, maar dat geld is van mij! Dat beloofde geld dat eind september overgemaakt zou worden op mijn bankrekening kwam niet. Helaas, geen storting van €51,88. Waarschijnlijk was het volautomatisch berekend op basis van de aanname dat ik het te veel betaalde abonnementsgeld over de maand september gewoon door Ziggo had laten incasseren en het geld niet veel later pas onder dreiging met gedoe uiteindelijk toch maar overgemaakt had.

Anoniem schreef op 27 september al: "En kijk niet vreemd op als je later nog een mailtje krijgt dat het terugbetalen helaas niet gelukt is en dat het de volgende maand wordt."  Dat mailtje heb ik nog niet, maar waarschijnlijk komt dat nog. Zij kunnen er ook niets aan doen dat ik pas zo laat het abonnementsgeld betaal waar ze helemaal geen recht op hebben (volgens mij dan hè, misschien denken ze daar zelf héél anders over).

4 opmerkingen:

  1. Wat een gedoe hè... En dan krijg je nog als kers op de taart dat je AdSense dankzij het onderwerp een advertentie koppelt van deze niet-zo-servicegerichte dienstverlener ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nooit betalen wanneer je zeker weet dat je in je recht staat. Het is pas 1 oktober dus het kan zijn dat ze gisteren nog het geld hebben overgemaakt, dan staat het ws vandaag wel op je rekening.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaas, er is nog geen geld gestort. Helemaal zeker was het niet dat ik in mijn recht stond, omdat er een maand opzegtermijn was. Ziggo heeft zelf een kortere termijn geaccepteerd, maar misschien gingen ze toch moeilijk doen over die te korte opzegtermijn.

      Verwijderen
  3. Wat een gedoe zeg. Hier met Telfort al niet beter.

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.