woensdag 14 oktober 2015

Het Ziggo vervolgverhaal

Er is nieuws van Ziggo! Ik heb op 12 oktober antwoord ontvangen op mijn mailtje. De medewerker van de klantenservice kon zien dat er een betaling voor mij klaarstond.
En dat klopte want Ziggo heeft gisteren betaald!

Tot zover het goede nieuws.

Ziggo heeft mij alleen de dagen 28 t/m 31 augustus terugbetaald: €5,74 en niet de te veel betaalde €46,14 over september.
Nu is het dus de vraag wat deze meneer van de klantenservice heeft gezien. Heeft hij afgelopen maandag het bedrag dat gisteren betaald werd gezien of heeft hij die €46,14 gezien?
Voorlopig ga ik uit van dat laatste en wacht ik vol ongeduld geduldig af.

7 opmerkingen:

  1. Als hij het had over een betaling die klaar stond, vrees ik dat het die vijf euro was, maar laten we hopen van niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pff wat een gedoe zeg, die grote bedrijven worden steeds klantonvriendelijker. Helaas kunnen we niet meer zonder ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nooit geduldig afwachten bij zoiets, gewoon weer bellen en mailen. Het is jouw geld tenslotte.

    Groet Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker voer voor blogjes, Zuinigaan. Mooi toch?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik verbaas me over het vage antwoord van Ziggo. Ze schrijven niet er staat een betaling van 51,88 euro klaar, maar ze schrijven dat er een betaling klaarstaat. In mijn geval weet ik nog niets nu ik die €5,74 heb ontvangen. Het is mij nog steeds niet duidelijk of ze die 46,14 nu nog gaan betalen. Ik denk dat ik het advies van Greet opvolg en ze maar weer ga mailen. Een vorige keer heb ik geantwoord op hun mail, dat ga ik nu niet doen, want op dat mailtje heb ik eenvoudigweg geen antwoord ontvangen. Als ik vanaf de site de klantenservice mail, heb ik na ongeveer een week antwoord.

      Verwijderen
  5. Wij zijn afgelopen juli naar Ziggo overgestapt en ik heb er zo'n spijt van. Wat een flutbedrijf.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wij hebben dezelfde situatie gehad als waar jij nu in zit. Het viel ons op dat je zelf heel alert moet blijven, er steeds zelf achter aan zitten (jammer van de telefoonkosten), maar uiteindelijk alles wel teruggekregen. De aanhouder wint. Jammer genoeg hebben wij nu toch een wat nare smaak van Ziggo overgehouden, het zal vast ook vaak goed gaan, maar als het dan niet goed gaat en wij hebben in het begin vooral veel tegenwerking ervaren (kastje-muur), dan heb je toch even je bekomst van het bedrijf. Succes en het komt vast goed!

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.