vrijdag 5 februari 2016

De warme truiendag vandaag - warme kleding was echt nodig!

Kort geleden schreef ik er over, maar omdat ik vandaag moest werken was ik het glad vergeten!
Normaal is vrijdag mijn vrije dag, maar doordat er een scholingsdag was waar ik verplicht aan moest deelnemen, was ik helemaal uit mijn ritme.
De scholingsdag was op een andere locatie dan mijn normale werk en koud dat het in die ruimte was! Brrrr!

Mijn inschatting is, dat het er hooguit 16 graden was.
Zou mijn werkgever er vanuit gaan dat iedereen lekker warme kleding aan zou trekken?
Of deed de verwarming het niet goed?
We zullen het nooit weten.
We zaten met ongeveer 70 mensen in een grote koude ruimte en luisterden naar presentaties. Ik was blij met de pauze, toen kon ik in ieder geval even heen en weer lopen. Er werd ons een lekkere lunch aangeboden en gratis eten is natuurlijk altijd leuk!

2 opmerkingen:

  1. Hanzeplaza toevallig?;-)

    Groet, Novy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh vervelend zeg! Het leidt zo af als een ruimte te warm of te koud is.
    Op mijn werk is dat ook nogal eens het geval bij vergader- en scholingsruimtes.
    Hopelijk ben je inmiddels weer opgewarmd.

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.