maandag 30 januari 2017

7 miljoen!

In juli 2014 stond de teller op 3 miljoen en in december 2015 kwam de teller op 5 miljoen, 6 juli 2016 stond de teller op 6 miljoen en nu, vandaag, komt er al weer een miljoen bij: 7 miljoen pageviews sinds september 2011!

Gisteravond schreef ik dit bericht, toen waren er al 6.997.673 pageviews. Er komen iedere dag meestal ruim 5000 pageviews bij. Gegarandeerd dat ik vandaag op een zeker moment op 7.000.000 zit.

Toen ik mijn oude weblog in 2007 begon, had ik niet kunnen denken dat ik nu in de afgelopen bijna 7 maanden er al weer een miljoen pageviews bij heb!

Wat doe ik daarvoor?
Bijna iedere dag een blogje schrijven en soms wel twee per dag.
Meestal maak ik een opzetje als ik een idee heb, soms maar 1 regel, die ik dan later verder uitwerk.
Dat opzetje plaats ik zo snel mogelijk als concept, want anders ben ik mijn geweldige idee soms al weer vergeten. Gewoon noteren als er wat opborrelt.

Er zijn ook concepten die nooit uitgewerkt en gepubliceerd worden: bij nader inzien toch niet de moeite waard.

20 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd en bedankt voor al je blogjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met deze mijlpaal. Het is iedere keer weer de moeite waard om jouw blogjes te lezen!
    Yasr

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een aantal! Proficiat! Ik reageer niet altijd maar ben wel een trouwe lezer (vroeger blogde ik onder een ander naam). Ik hoop dat we nog lang van je blogjes mogen genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 7 miljoen is echt heel bijzonder. Ik vind het knap dat je echt iedere dag een bericht plaatst (en soms dus nog 2!) Op naar de 10 miljoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, gefeliciteerd, knap dat je elke dag wat plaatst. Ik lees je berichten graag, vaak haal ik er iets uit om over na te denken, dankjewel daarvoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een mooi aantal. Is toch meer dan een miljoen pageviews per jaar knap dat je zo'n groot publiek weet te bereiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig,dat je steeds weer onderwerpen hebt

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik lees iedere dag je blog! Geweldig dat je zoveel publiek weet te bereiken
    Hoop je nog lang te mogen volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Knap hoor! Ik lees je blog al vanaf web-log.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi aantal en ze gaan steeds sneller die miljoenen! Maar daar werk je hard voor, ik doe het je niet na, elke dag minstens één berichtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd, indrukwekkend aantal! En knap dat je elke dag blogt!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hee, wat leuk! Zo zie je maar weer, als je consistent doorwerkt, kom je er vanzelf wel. Mooi mijlpaal in ieder geval!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd Zuinigaan, ik lees je blog elke dag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd, ik lees je blog met veel plezier en dagelijks!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd ook van mij. Ik kom hier ook elke dag kijken en vind de onderwerpen heel interessant.

    Lieve groet, Marlie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dacht na het lezen van de titel dat je 7 miljoen had gewonnen ;)
    Al vind ik 7 miljoen pageviews meer waard!
    ik denk dat de kracht van je blog zit in het dagelijks een (of meer) blogjes schrijven. Ook schrijf je vaak een actualiteit, ik ik lees het altijd met plezier.
    Op naar de 8 miljoen !!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met je bezoekers aantal en verdiend. Je bent mijn welkomstpoort geweest naar de wonderlijke wereld van bloggers op consuminderen met alle gevolgen van dien.

    Met jouw aantallen en advertenties en referral links, hoe veel heb je eigenlijk verdiend? Globaal dan per laatste jaar (2016)?

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.