zaterdag 26 augustus 2017

35 euro per week - boodschappen van 19-26 augustus - weinig uitgegeven!

Vandaag weer net als in de afgelopen maanden weer het zaterdagse boodschappenlijstje.
Ik vind het grappig dat sommige mensen dat heel interessant vinden en dat het anderen juist totaal niet boeit!
Net als vorige week heb ik ook nu door mijn vakantie op Ameland weinig uitgegeven. Ik was pas op woensdag weer thuis en ik heb alleen op woensdag en donderdag boodschappen gedaan.

19-26 aug. 2017
*=aanbieding, @=afgeprijsd,  WAAR PRIJS
GTA = geld terug actie
Voeding
witte druiven * Coöp 0,66
grapefruit Coöp 0,69
oude kaas, plakjes* AH 3,30
belegen kaas, stuk @ Coöp 2,85
sandwichspread * Coöp 1,00
brood Coöp 1,29
zongedroogde tomaatjes Coöp 1,34
trostomaten, bio, 5 stuks* AH 1,49
courgette, 2 stuks* AH 1,00
krop ijsbergsla* AH 0,59
pizza, diepvries GTA Coöp 1,00
Griekse yoghurt, 1 liter AH 1,39
Snacks
borrelnootjes AH 1,29
zure haring, kleine pot, A-merk* Coöp 1,00
chips - GTA Coöp 0,50
Dranken
melk, 2 liter AH 1,39
houdbare melk, 4 pakken *  Coöp 2,00
Kat 0,00
Verzorging
TOTAAL 22,78

Ook deze keer weer eens deelgenomen aan geld terugacties. De pizza kostte €2,89 en de chips €1,29.
De vegetarische diepvriespizza ga ik in 2x opeten, met een salade er bij. De ene dag bakken en de andere dag opwarmen in een grote koekenpan. Salade met verse groenten erbij en dan heb ik weer een  redelijk gezonde maaltijd!
Mijn kinderen hadden op Ameland een maaltijdsalade gemaakt met borrelnootjes er in. Dat vond ik zo'n goed idee, dat ik nu ook een zakje gekocht heb. Dat ligt klaar voor een maaltijdsalade.

3 opmerkingen:

  1. "Borrelnootjes" voor in de salade kan je ook zelf maken. Kikkererwten roosteren in kruiden als paprika,peper, of curry masala.Je kan zelfs een zoete variant maken met kaneel en honing.Ik maak dit hier wel eens als borrelnootjes en men is er gek op. Kikkererwt in de salade is sowieso erg lekker.

    Groet,Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Borrelnootjes nog nooit van gehoord dat mensen dat door de salade doen. Zal vast wel smaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deel je het recept even voor de borrelnotensalade??

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.