zaterdag 30 juni 2018

Boodschappen in de afgelopen week - gekocht voor €18,24

Ik kocht in de afgelopen week weinig boodschappen. In de weken ervoor had ik vrij veel gekocht (€35 en €48,74), daarom had ik maar weinig nodig.
Ook speelde mee dat ik 3x niet thuis warm at. 1x bij de ene dochter, 1x bij de andere dochter en 1x een teamuitje van het werk.

 23-30 juni  '18
*=aanbieding, @=afgeprijsd, GTA=geld terug actie WAAR PRIJS
Voeding
bananen, 4 stuks Lidl 0,69
kersen, 2x 500 gr* AH 3,19
5 harde broodjes* AH 1,00
1 volkoren brood Lidl 0,99
kaas* AH 2,33
avocado, 8 kleine AH 2,79
tomatenblokjes, 1 blik AH 0,44
gezeefde tomaten AH 0,46
3 preien,* Lidl 1,00
pesto Lidl 0,89
gedroogde tomaten in olie Lidl 1,29
gevulde aubergine, blik Lidl 1,79
courgette Lidl 0,39
aardappels, 1kg Lidl 0,99
Snacks  0
Dranken  0
Kat  0
Verzorging  0
Kleinkinderen
TOTAAL 18,24

Die avocado"s bevallen mij wel. In de verpakking zaten er 8 en het totaalgewicht was 750 gram. Dat is dus bijna 100 gram per stuk. De pitten zijn kleiner. Ik vind ze heel geschikt. Gisteren heb ik 1 gegeten op 2 boterhammen:  een mooie hoeveelheid!

2 opmerkingen:

  1. Je hebt best regelmatig een etentje van je werk. Dat zul je nog missen als je met pensioen bent.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit etentje was weer heel gezellig! Eerst afgelopen donderdag een boottocht van anderhalf uur met borrel op een sloep en vervolgens een diner in een eetcafé. Ik heb genoten van de gesprekken. Ze gingen wel over het werk, we bespraken vooral de manier waarop alles georganiseerd is en wat er goed gaat en wat er beter zou kunnen. Heel leuk om zonder bazen daar dieper op in te gaan. Daarnaast besprak ik met een aantal vrouwen de manier waarop thuis het huishoudelijke werk georganiseerd is. Dat veel vrouwen de neiging hebben om te eisen dat de mannen het werk zo zouden moeten doen als het volgens hen zou moeten. Dus niet op hun eigen manier, maar de manier waarop wij vrouwen vinden dat het moet. We draaiden dat eens om en kwamen tot de conclusie dat we dat zelf ook niet van de partner zouden pikken.
      Volgende week nog een keer een etentje van het werk, ik ga dat inderdaad missen!

      Verwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.