zondag 16 september 2018

Energieverbruik in de afgelopen week


Op zondagavond noteer ik altijd de meterstanden, zodat ik kan aflezen hoe hoog,  of hoe laag, het energieverbruik was in de afgelopen week.

Wat verbruikte ik?

Mijn gebruik in de afgelopen week (week 37):

GAS -> 0,8  m3.
In week  36 gebruikte ik  0,7 m3.


STROOM -> 10  kWh
In week 36  gebruikte ik 10 kWh.

Wat kost dat verbruik van deze week? 
Kosten van mijn verbruik deze week, uitgaande van 63 cent per m3 gas en 20 cent per kWh: €2,50
En zoals altijd: dit zijn alleen de verbruikskosten, de overige kosten komen daar nog bij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.