zondag 30 september 2018

Gas- en stroomverbruik in de afgelopen week: het wordt kouder!

In de afgelopen nacht koelde het hier af tot dicht bij het vriespunt.
Deze week een aantal keren de verwarming aan gehad en dat merk je meteen in het gasverbruik!

Wat verbruikte ik?

Mijn gebruik in de afgelopen week (week 39):

GAS -> 2,3  m3.
In week  38 gebruikte ik  0,9 m3.

STROOM -> 11  kWh
In week 38  gebruikte ik 12 kWh.

Wat kost dat verbruik van deze week? 
Kosten van mijn verbruik deze week, uitgaande van 63 cent per m3 gas en 20 cent per kWh: €3,65
En zoals altijd: dit zijn alleen de verbruikskosten, de overige kosten komen daar nog bij.

3 opmerkingen:

  1. Wat, als je zelf brood bakt, dan stijgt je verbruik aanzienlijk. Moeilijke situatie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zal rond de 75ct per brood zijn (of de helft als je er 2 tegelijk bakt). Dat valt te overzien

      Verwijderen
    2. Als je zelf brood bakt kan je in het stookseizoen profiteren van de warmte die de oven afgeeft want dan slaat de verwarming minder vlug aan en daarmee bespaar je op je verwarmingskosten. liesbet

      Verwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.