zaterdag 6 oktober 2018

Boodschappen in de afgelopen week - veel groenten gekocht, maar weinig uitgegeven

In de afgelopen week kocht ik veel groenten: sperziebonen, wortels, bloemkool, pastinaken, paprika's en daarnaast ook nog veel vleesvervangers. Alles in de aanbieding. Dus mijn koelkast en vriezer liggen voor met voorraad.
 
29 sept - 6 okt 2018

*=aanbieding, @=afgeprijsd WAAR PRIJS
Voeding    
4 appels* AH 0,66
bananen, 6 stuks AH 0,99
6 appels zorgboer 1,00
269 gr. kaas* AH 3,02
1 volkoren brood AH 1,19
4 vegaburgers * AH 4,00
gehackt van vegetarische slager* AH 2,15
bos wortelen* AH 0,99
bloemkool* AH 1,00
2 puntpaprika's* AH 1,00
635 gr sperziebonen* AH 1,00
pastinaken, biologisch, 2 x 400 gr* AH 2,00
zongedroogde tomaten, pot AH 0,98
zoetstof Kruidvat 1,00
Snacks    0,00
Dranken    
sojadrink, 3 liter AH 2,67
Kat   0,00
Verzorging   0,00
Kleinkinderen    
soepstengels AH 0,43
TOTAAL   23,65

Gistermiddag fietste ik in het mooie weer een stuk om. Heerlijk in het zonnetje en toen fietste ik langs de zorgboerderij. Die heeft een kraam aan de weg en daar kun je groenten en fruit kopen. Toen ik er was, waren er alleen nog wat appels. 6 appels kostten 1 euro. Het zijn goudrenetten. De appels van mijn collega zijn nu op, maar ik kan opnieuw appelmoes koken!

1 opmerking:

  1. Appels van de zorgboerderij, goede koop.
    Die van de supermarkt zijn geïmporteerd of van vorig jaar!

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.