zondag 7 oktober 2018

Energieverbruik in de afgelopen week - het wordt kouder!

De afgelopen dagen heb ik iedere avond de verwarming aan om het nèt even 1 tot 1,5 graad warmer te maken.

Wat verbruikte ik?

Mijn gebruik in de afgelopen week (week 40):

GAS ->  3,7 m3.
In week  39 gebruikte ik  2,3 m3.

STROOM -> 11  kWh
In week 39  gebruikte ik 11 kWh.

Wat kost dat verbruik van deze week? 
Kosten van mijn verbruik deze week, uitgaande van 63 cent per m3 gas en 20 cent per kWh: €4,53
En zoals altijd: dit zijn alleen de verbruikskosten, de overige kosten komen daar nog bij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.