zondag 11 november 2018

Energieverbruik in week 45 - nét boven de 10 euro

In de afgelopen week was het niet zo koud als in de week er voor en dat merkte ik in het gasverbruik. Daarnaast was ik 3 werkdagen van 8 uur aan het werk, wat zorgde voor een lager verbruik.

Wat verbruikte ik?

Mijn gebruik in de afgelopen week (week 45):

GAS ->  10,4 m3.
In week 44 gebruikte ik  14,7  m3.

STROOM -> 13  kWh
In week 44  gebruikte ik 11 kWh.
Ik deed in de afgelopen week 3 wassen en die nemen stroom. Die 13 kWh vallen mij nog heel erg mee!

Wat kost dat verbruik van deze week? 
Kosten van mijn verbruik deze week, uitgaande van 71 cent per m3 gas en 24 cent per kWh: €10,50
En zoals altijd: dit zijn alleen de verbruikskosten, de overige kosten komen daar nog bij.

Let op! Ik heb de tarieven er eens bij gezocht en ontdekte dat ik te lage tarieven hanteerde in mijn berekeningen. Daarom nu 71 cent per m3 gas in plaats van 64 cent en 24 cent per kWh in plaats van 20 cent.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.