zaterdag 1 december 2018

Boodschappen in de afgelopen week, héél weinig uitgegeven!

ln de afgelopen week heb ik heel weinig gekocht en dus ook weinig uitgegeven.
Op zondag, maandag en gisteren at ik elders en ik heb mij in de andere dagen voornamelijk gevoed met eigengemaakte soep. Dit was een heel gezonde soep met bloemkool, zoete aardappel, linzen, paprika, uien, knoflook etc. Staafmixer er op, een smakelijk eten.
Ik kocht weinig fruit. Dat kwam doordat mijn broer een grote tas appels van eigen boom meegenomen had. Ik schat al gauw 2 kg. Het waren lekkere handappels!
Een prima geschenk!


24 nov - 1 dec. 2018

*=aanbieding, @=afgeprijsd WAAR PRIJS
Voeding
appels, 530 gr* AH 0,50
bananen, 625 gr* AH 0,87
2 kaiserbroodjes AH 0,40
brood, heel volkoren AH 1,29
kaas, stuk AH 4,02
rijstwafels AH 0,35
rode linzen, 900 gr AH 2,19
peterselie, pot AH 1,69
prei, 2 stuks AH 0,75
paprikamix Ah 1,29
sojatoetjes, 2x* AH 2,72
Snacks 0,00
Dranken 0,00
Kat 0,00
Verzorging 0,00
Kleinkinderen 0,00
TOTAAL 16,07

1 opmerking:

  1. Soms heb je van die weken he.
    Ik krijg zomers vaak overschotten uit moestuin, die ik weck, als ik die swinters opmaak zie je dat ook meteen terug in het weekoverzicht van de boodschappen.

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.