zaterdag 30 maart 2019

Boodschappen in de afgelopen week - onder de 30 euro gebleven

In de afgelopen week heb ik niet veel gekocht, met name groenten en fruit schoten er een beetje bij in.
Ik had nog veel voorraad en ik heb nog steeds mandarijnen, sinaasappels en appels liggen.
Voorraad groenten heb ik nu alleen nog in pot/blik en in de vriezer, dus het wordt wel tijd voor nieuw.
Volgens mij ben ik totaal vergeten om zegels te kopen. Ik kan me niet herinneren dat ik ze kocht en ik heb ze ook niet genoteerd. Volgende keer maar weer aan denken. Want koopzegels geven een flinke rente, veel meer dan de banken!
De roquefort was een verwennerij voor mijzelf. Ik vind deze blauwschimmel schapenkaas echt verrukkelijk! Nu in de aanbieding voor 25% korting. Dus trakteerde ik mijzelf.  Naar mijn smaak zó veel lekkerder dan andere soorten blauwschimmelkazen!

23 - 30 maart '19


*=aanbieding, @=afgeprijsd WAAR PRIJS
Voeding
2 bananen Lidl 0,40
1 volkorenbrood AH 1,22
4 grote rozijnen-krenten bollen* AH 1,39
2 kaasbroodjes* AH 0,58
2 extra grote potten pindakaas* Coop 4,19
2 pakken rijstwafels Coop 0,81
makreelfilet, 325 gr* AH 2,97
zonnebloemolie AH 1,22
aardappels, 3 kg* AH 3,22
rucola AH 1,00
Snacks/luxe hapjes
studentenhaver 2x 200 gr* Lidl 2,50
chocolade 2x 200 gr* AH 2,46
roquefort kaas* AH 1,83
Dranken
TOTAAL VOEDING EN DRINKEN 23,79
Diversen
jute boodschappentas AH 1,29
violen, 4 potten met elk 4 plantjes Lidl 3,96
touw* AH 0,50
TOTAAL DIVERSEN 5,75
TOTAAL 29,54

3 opmerkingen:

  1. zomerbloeiers zo gezellig maar hier zo duur voor ieder plantje betaal je gauw 50 eurocent maar ook vaak bijna een euro. Dan is het budget voorde tuin gauw op. Gezellig weekend Gr, Cisca Servie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb nu 4 potten met violen en 2 lange plantenbakken. Daarnaast heb ik nog 4 primula's die vrolijk bloeien.
      Misschien kun je iets doen met bollen? Tulpen, hyacinten en narcissen geven ook veel kleur in je voorjaarstuin!

      Verwijderen
    2. narcissen hebben we heel veel staan , tulpenbollen HADDEN we 1000 stuks maar dat is paddenvoer gebleken en hyacinten bloeien nu. Maar de tuin is evengoed kleurrijk want de fruitbomen bloeien de een na de andere.Gr. Cisca Servie

      Verwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.