zaterdag 2 maart 2019

Boodschappen in de afgelopen week

In de afgelopen week heb ik vooral veel aanbiedingen gekocht.

Sojadrink
Sojadrink kocht ik de vorige week ook al en afgelopen zondag was de laatste dag van de aanbieding waarbij ik 25% korting kreeg. Dus had ik op zondag 10 liter sojadrink op mijn koelkast staan. Een mooi voorraadje en voordelig ingeslagen.

Inlegkruisjes
Dat geldt ook voor de inlegkruisjes. Die waren 2e voor de helft van de prijs, dus in feite ook 25% korting. Ik gebruik ze iedere dag in verband met de zeer lichte urine incontinentie die ik heb. Meer dan een paar druppels is het meestal niet. Daarvoor hoef ik geen duur incontinentie materiaal voor.

Hummus en vegapaté (dat laatste was geen aanbieding)
Die kocht ik vooral voor mijn kleindochter. Ze is gek op zoet beleg, maar ze accepteert ook hummus en paté. Dus kocht ik dat  voor haar, voor op haar volkoren boterham. Het is een vrij slechte eter en ik vind dat ze vooral niet overvoerd moet worden met zoetigheid. Ik streef naar niet-zoet beleg als ze hier luncht en dat lunchen doet ze deze week 3x. Verder heeft ze de dadels die ik laatst kocht nog niet gezien en dus ook niet gegeten. Tot nog toe was ze tevreden met mandarijntjes en bananen, ook zoet, maar gezonder dan dadels. En dadels zijn dan weer beter dan smarties die ze van de andere oma krijgt 😊


23 febr -2 maart '19


*=aanbieding, @=afgeprijsd WAAR PRIJS
Voeding    
gemengde bosvruchten, diepvries 750 gr Lidl 2,99
kaasbrood* AH 1,61
suikerbrood* AH 0,99
volkoren stokbrood Lidl 0,81
1x jam, 1x marmelade* AH 1,74
hummus, 2x * AH 3,33
vegapaté AH 1,90
roomboter, 2 pakjes* AH 3,78
haringfilet, gerookt, 3 stuks AH 2,31
broccoli, 485 gr* AH 0,67
uien, 2 kg AH 1,79
Snacks    
kaasstengel* AH 0,59
olijven met knoflook* AH 1,66
chocolade, fairtrade met hazelnoten, 3 x 100 gr* Lidl 1,00
Dranken    
4 liter sojadrink * AH 2,67
Kat   0,00
TOTAAL VOEDING EN DRINKEN     27,84
Diversen    
zegels, 11 stuks AH 1,10
2x 52 stuks inlegkruisjes * AH 2,41
mininarcissen* AH 1,50
zegels, 12 stuks AH 1,20
TOTAAL DIVERSEN     6,21
TOTAAL   34,05

3 opmerkingen:

  1. Misschien een zuinige tip: zelf gebruik ik wasbare inlegkruisjes. 1x een "investering", maar veel beter voor het milieu. En beter voor je huid ook nog...
    Fijn weekend. Groetjes Lavendel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me niet fris om dit samen met de gezinswas in de wasmachine te wassen.
    Zou dit niet verwachten van iemand die zich “ Lavendel “ noemt.

    Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben jij iemand die alle onderbroeken apart wast? Daar zitten ook sporen van urine en poep in.

      Verwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.