zaterdag 25 mei 2019

5 euro boven budget: de boodschappen van de afgelopen week

Er is flink ingekocht de afgelopen week en daardoor kwam ik ruim 5 euro boven mijn budget voor eten en drinken:
veel vis, oploskoffie, veel groenten, zowel in blik als vers.
Mijn oudste dochter is gek op aubergine. Dus daar heb ik 2 blikken van gekocht en ook zit er aubergine door de gegrilde groenten.
Ook kocht ik wilde perziken, die vind ik een stuk lekkerder dan gewone perziken!

18-25 mei '19


*=aanbieding, @=afgeprijsd WAAR PRIJS
Voeding
2 avocado's, eetrijp* AH 1,99
2x 500 gr wilde perziken* AH 2,99
oude kaas, 269 gr* AH 2,74
houmous Lidl 1,12
magere kwark, 500 ml AH 0,69
brood, 1 heel volkoren AH 1,49
eieren, 6 stuks @ AH 1,40
gezeefde tomaten, 500 ml AH 0,49
gegrilde groenten, diepvries, 2 zakken* AH 1,98
broccoli, 731 gram* AH 0,73
aubergine in tomatensaus, 2 blikken Lidl 3,18
2 rode paprika's* AH 0,99
bosui * AH 0,67
kropsla AH 0,69
uien, 2 kg AH 2,99
haringfilet, 280 gr* AH 1,81
tonijnstukken op water, 2 blikjes* AH 1,98
makreelfilet, ruim 200 gr.* AH 1,77
cashewnoten, ongezouten, ongebrand, 200 gr AH 2,56
ketchup AH 0,78
Snacks/luxe hapjes
extra pure chocolade 2x 100 gr* AH 1,57
Dranken
oploskoffie, 200 gr AH 2,95
4 sojadrink* AH 2,64
TOTAAL VOEDING EN DRINKEN
40,20
Diversen
zegels AH 1,60
geranium AH 2,99
batterijen*, A-merk AH 0,99
TOTAAL DIVERSEN 5,58
TOTAAL 45,78

4 opmerkingen:

  1. zuinigaan wat heb je lekkere gezonde producten gekocht !
    ik denk dat ik ook nog maar even naar de A.H ga ;-)
    vgr esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Let op! Niet alles is nu nog in de aanbieding! Een deel van de boodschappen heb ik vorig weekend gekocht. Toen golden andere aanbiedingen dan nu. Nu; perziken, gerookte makreel of haring, sojadrink en paprika's.

      Verwijderen
  2. Ik ben benieuwd of je de pikante houmous van de lidll ook zo lekker vind. En ja ik doe er dan stiekem ook vaak nog wat rucola op, maar dat vind je misschien te duur...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Merk je ook dat de producten duurder worden? Wij in ieder geval wel. Wij hebben gisteren onze weekboodschappen voor bijna 100% bij de jumbo gehaald, volgende week willen we dat bij de appie doen en dan eens het prijsverschil gaan zien. We kochten voorheen het gros bij de lidl en andere spul bij de appie.

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.