zaterdag 27 juli 2019

Boodschappen in de afgelopen week - mooi beneden mijn budget!

 De afgelopen week ben ik onder mijn budget van 35 euro gebleven.  Dat kon ook vrij gemakkelijk omdat ik op twee avonden niet thuis at en ik vorige week veel groenten kocht die ik nu opgebruikte. Als ik alleen van de groenten van de inkopen van de afgelopen had moeten leven, was dit veel te weinig en te eenzijdig. Volgende week weer meer groenten!
Grote uitgaven deze week: pindakaas en olijfolie. Deze aankopen zijn heel vet, maar bevatten wel gezonde vetten. Ik denk er lang mee te doen, dus voorlopig koop ik geen pindakaas of olie meer. 

20 - 27  juli '19


*=aanbieding, @=afgeprijsd WAAR PRIJS
Voeding
1 kg wilde perziken Lidl 1,19
228 gr kersen, los* Coop 1,36
volkoren knäckebröd AH 0,95
3 potten pindakaas, 100 % noot* AH 4,50
volkoren brood AH 1,22
2 luxe broodjes AH 0,74
30+ kaas Lidl 1,99
sandwichspread Coop 1,66
vruchtenhagelslag Coop 0,79
halvarine Coop 0,58
olijfolie, 1 liter * Lidl 3,99
kokosmelk, 2 blikjes* AH 1,33
trostomaten* AH 1,49
rucola, 150 gr* AH 1,49
haringfilet AH 2,60
Snacks/ hapjes  0,00
Dranken
3x sojamelk AH 2,64
2x sojamelk Coop 1,76
TOTAAL VOEDING EN DRINKEN 30,28
Diversen
zegels AH 1,10
huisvuilzakken AH 1,49
TOTAAL DIVERSEN 2,59
TOTAAL 32,87

2 opmerkingen:

  1. Mooi lijstje weer! Ik zie dat je zowel bij de AH als bij de Coop sojamelk hebt gehaald, is dat bewust?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De samenstelling en de prijs van de melk is gelijk, maar bij de Coop hebben de pakken fijnere doppen. Ik koop bij voorkeur bij de Coop sojamelk, maar ik kom verder niet zo vaak bij de Coop. Ik moest gisteren in de buurt zijn, daarom kocht ik daar ook nog maar even wat sojamelk.

      Verwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.