maandag 29 juli 2019

Stroom- en gasverbruik in de afgelopen twee weken.

Vorige week heb ik over mijn verbruik geen blog geschreven. Misschien heb je het gemist. Ik paste die dag op mijn kleindochter en 's avonds kwamen haar ouders eten. Daardoor was ik het helemaal vergeten!

Mijn gebruik in de afgelopen 2 weken (week 29 en 30):

GAS ->   0,6 m3.
In week 28 gebruikte ik 0,2 m3.

STROOM ->  25  kWh
In week 28 gebruikte ik 12 kWh.

Wat kost dat verbruik van deze weken? 
Kosten van mijn verbruik deze twee weken, uitgaande van 71 cent per m3 gas en 24 cent per kWh: €6,43
En zoals altijd: dit zijn alleen de verbruikskosten, de overige kosten, zoals vaste leveringskosten en netwerkbeheerkosten komen daar nog bij.

Andere weken gebruikte ik 11 tot 12 kWh, deze keer dus iets meer, dat komt voornamelijk doordat ik de ventilator gebruikte en mijn koel/vries combinatie harder moest werken om de temperatuur op -18 en + 4 te houden. 

1 opmerking:

  1. Geen verrassing, zoals elke week weer een prachtig laag verbruik. Zeker gezien de hitte is de stijging vrijwel nihil.

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.