zaterdag 5 oktober 2019

Boodschappen in de afgelopen week - veel buitenshuis gegeten!

Deze week at ik drie keer buitenshuis, één keer bij de ene dochter, één keer bij de andere dochter. Gisteren ging ik uit eten met een oud-collega van mij, lekker even bijpraten.
De groente die ik kocht: 500 gram spruitjes en ca 250 gram prei, was samen met groenten uit de voorraad voldoende voor de overige 4 maaltijden.
Mijn voorraad sojamelk was bijna op, ik had de afgelopen tijd geen nieuwe gekocht en aanvulling was nodig!

28 sept - 5 okt '19


*=aanbieding, @=afgeprijsd WAAR PRIJS
Voeding
2 avocado's* Coop 1,99
2 kg sinaasappels* Coop 2,99
volkoren brood AH 1,49
2 x roomboter* AH 4,00
kaas* AH 2,86
ontbijtcrackers* AH 0,99
spruitjes* AH 0,99
prei* AH 0,49
gerookte haring* AH 1,80
Snacks/ hapjes
Dranken
sojamelk, 4 liter Coop 3,52
TOTAAL VOEDING EN DRINKEN 21,12
Diversen
zegels AH 1,20
TOTAAL DIVERSEN  1,20
TOTAAL 22,32

1 opmerking:

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.