dinsdag 7 januari 2020

Opgeruimd en geupdated


Zo!
Ik heb dit blog in de afgelopen week eens wat geupdated, zodat de leesbaarheid hopelijk verhoogd is.

- Oude, inactieve blogs uit de leeslijst verwijderd.
- Nieuwe weblogs die nog niet in de leeslijst stonden toegevoegd.
- Items aan de zijkolommen verplaatst of ingekort. Zo heb ik bijvoorbeeld het archief zo gemaakt dat het een uitrolmenu geworden is. Open het als je in mijn oude berichten wilt zoeken en je vindt het op jaar en maand. Zo kun je nog steeds al mijn berichten vanaf augustus 2011 teruglezen zonder dat je op mijn blog een enorm lange lijst tegenkomt.
- Ook het kopje populaire posts heb ik veranderd. Niet meer de 10 populairste posts sinds het bestaan van deze weblog, maar alleen van het afgelopen jaar en niet meer met foto's. Dat leek mij relevanter en de foto's voegden weinig toe aan de tekst.
- Achtergrond veranderd. Ik heb nu gekozen voor een mooie rustige achtergrond in een warme kleur  die toch weinig aandacht vraagt. Het gaat tenslotte om de inhoud!

Mocht je ook een blog hebben waar je regelmatig een bericht publiceert en nog niet of niet meer in mijn leeslijst staan, stuur me dan een mailtje met het webadres, dan voeg ik je toe!

Wat vind jij van mijn bijgewerkte blog?

16 opmerkingen:

  1. Hoi Aaf, door jouw leeslijst komen er veel mensen mijn blog ook lezen en dat is erg fijn voor mij als beginnend blogger! Dank je wel! Ik zet jou ook op mijn leeslijst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh jee, je stond er al op, bovenaan zelfs!!:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben positief over het bijwerken.
    Alleen de warme achtergrondkleur zie ik niet maar dat ligt misschien aan mijn pc.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er weer keurig uit! IK ga je een mailtje sturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zie ook alleen maar een witte achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Waarschijnlijk zie je de zandkleurige achtergrond alleen op een heel groot scherm.

      Verwijderen
    2. Achtergrond is wit.Heel klein beige randje links, rechts en boven.
      En ik heb een groot scherm.

      Verwijderen
    3. Mijn scherm is 51.5 x 31 cm en ik zie het beige randje heel duidelijk, maar waarschijnlijk ben ik één van de weinigen.
      Maakt niet uit hoor, ik vind het zo fijn werken.

      Verwijderen
  6. Hallo Aaf ik zie ook een witte achtergrond
    Ik lees altijd bij jou het eerst
    Je bent een voorbeeld want je blijft bloggen al
    krijg je wel eens nare anonieme antwoorden

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het opgeknapt. Ik zie op mijn laptop ook een witte achtergrond, maar eerder vanille dan spierwit - het is prettig aan de ogen.
    Wel even een klusje denk ik, dat opschonen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je bent vroeg met de voorjaarsschoonmaak. ;-)
    Heb nu de blog van Valhalla weer kunnen vinden en ik denk dat ik nog wel wat nieuwe (voor mij nieuw) blogs uit je lijst kan halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het mooie verbeteringen. Die zandkleurige achtergrond zie ik in ieder geval op mijn grote scherm!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Aaf ik zie de beige randen ook hoor maar de blauwe kleur van de letters in combinatie met de witte achtergrond is zo fel.
    Ik hoop dat je die gewoon in zwart terug zet?
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind de blauwe letters van de leeslijst eigenlijk helemaal niet prettig. Hopelijk gaan ze terug naar zwart :) is rustiger aan de ogen.

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.