zaterdag 9 mei 2020

Mijn boodschappen in de afgelopen week

Ook deze week gaf minder uit dan mijn budget van 35 euro. Dat wordt volgende week wel anders omdat komende woensdag een bestelling van de AH afgeleverd wordt. Minimum bestelbedrag is 50 euro. Dus dat is meer dan gebruikelijk voor mij!

In de afgelopen week:
Ik kocht veel avocado's. Erg veel, ik had zelf niet door dat ik èn afgeprijsde en reclame avocado's in mijn winkelkar gelegd had. Die in een netje zijn nog niet rijp en de afgeprijsde zijn al op.
Deze keer waren er vrij veel pakken sojadrink op voorraad, dus heb ik daar wat extra van genomen.
In de bestelling voor komende week mag ik maar 3 tegelijk kopen. Aangezien ik krap 3 pakken per week gebruik, komt dat wel goed!
Ook kocht ik veel haring, in totaal 8 haringen. Ik eet tegenwoordig bijna altijd als lunch 1 haring op 2 plakken brood.
De rozijnen zijn voor de kleinkinderen, die houden van rozijntjes, maar ik vind de kleine pakjes zo'n onzin! Allemaal afval, dus ik doe wat rozijntjes in een schaaltje en dan kunnen ze het daar uit eten.

2 -9 mei '20


*=aanbieding, @=afgeprijsd WAAR PRIJS
Voeding
avocado, 2 stuks, eetrijp @ AH 1,81
avocado, 6 in een netje* AH 1,99
rozijnen AH 1,29
brood, hele volkoren, 1x AH 1,39
mie, 2x 500 gram* AH 2,02
zoute haring * @ AH 1,29
gerookte haring, 2 pakjes à 3 stuks* AH 4,18
broccoli AH 0,76
cherry tomaten AH 0,65
bleekselderij* AH 1,09
bos wortelen* AH 1,16
cup a soup AH 0,80
soja yoghurt AH 1,49
Snacks/ hapjes
klein stukje Franse kaas AH 1,00
Dranken
4 pakken sojadrink AH 3,52
TOTAAL VOEDING EN DRINKEN 24,44
Diversen
TOTAAL 24,44

3 opmerkingen:

  1. de rozijnen in de doosjes zijn gewassen en ongezwavelt,de losse niet dus eerst wassen of de ongezwavelde kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt, en de losse bevatten vaak nog steeltjes en rommeltjes.. Opletten dus!

      Verwijderen
  2. Lekker, bleekselderij !

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.