zondag 24 mei 2020

Stroom- en gasverbruik in week 21

Weekverbruik

Iedere week noteer ik mijn gasverbruik en schrijf ik daar wekelijks een blogje over. Niet voor iedereen interessant, maar voor mensen die volop bezig zijn met zuinig stoken en een laag stroomverbruik een aardig onderwerp.

Mijn gebruik in de afgelopen  week (week 21):

GAS ->  3,1  m3.
In week 20 gebruikte ik 2,8  m3.

STROOM ->   14  kWh
In week 20 gebruikte ik 15 kWh.

Kosten

Wat kost dat verbruik van deze week? 
Kosten van mijn verbruik deze week, uitgaande van 71 cent per m3 gas en 24 cent per kWh: €5,56
En zoals altijd: dit zijn alleen de verbruikskosten, de overige kosten, zoals vaste leveringskosten en netwerkbeheerkosten komen daar nog bij.

2 opmerkingen:

  1. Wat een laag verbruik! Knap hoor!
    Ik zit met stroom echt wel wat hoger, gemiddeld 45 per week. Moet wel zeggen dat er 2 pubers helft van de tijd hier zijn en de droger een aantal maal per week draait 😉
    Qua gas ook hoger, maar afgelopen week alleen 5 m3, dus ik ben ook tevreden.
    Leuk om een beetje te kunnen vergelijken.
    Groet Lott

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Met twee pubers in huis zou ik ook hoger zitten! Toen mijn dochters in de puberleeftijd nog (fulltime) in huis woonden, zat ik op gemiddeld 43 kWh per week.

      Verwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.