zaterdag 25 juli 2020

14 miljoen!

Vandaag komt het totale aantal pageviews op 14 miljoen! 

En dat sinds 7 september 2011!
Misschien is het al zo ver als ik dit bericht publiceer, misschien wordt het later op de avond.

Ik weet nog dat ik mijn 1e miljoen pageviews bereikte, dat was in december 2012. De exacte datum weet ik niet, omdat ik toen 1 week zonder computer of smartphone op Gran Canaria zat.
Ik vond het toen heel bijzonder, zo'n mijlpaal! Wonderlijk genoeg wordt het steeds gewoner, steeds weer een miljoen er bij!
In oktober 2013 stond de teller op 3 miljoen en in december 2015 kwam de teller op 5 miljoen.
6 miljoen in juli 2016 
7 miljoen in januari 2017
8 miljoen in augustus  2017
februari 2018 al 9 miljoen
september 2018 al 10 miljoen
de 11 miljoen is volkomen aan mij voorbij gegaan. Niet op gelet zelfs!
in september 2019 al 12 miljoen en in februari van dit jaar 13 miljoen!

Wat wordt het meest gelezen?

  • Bespaartips
  • Blogs over voedselverspilling en hoe je kunt besparen op voeding
  • Hypotheek aflossen
  • Fraude met bijstand 
  • Vakantietoeslag AOW
  • Pensioenfondsen onder water 
  • Zuinig wassen
  • Contant geld

Welke onderwerpen vind jij leuk om te lezen?

13 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een mijlpaal! Gefeliciteerd! Sowieso knap dat je a. in iets meer dan een jaar van nul naar één miljoen ging, en b. steeds sneller het volgende miljoen haalt. Mijn blog leverde in vier maanden tijd ‘slechts’ 8000 views :(

    Hoe dan ook, ik lees je blog graag. Op naar de 15 miljoen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik begon in september 2011 niet bij 0, in de eerste 4 jaar (vanaf augustus 2007) zat ik bij Web-log. Omdat die er mee stopte, ben ik overgestapt naar Blogger. De lezers die ik had, die zijn meegegaan. Vandaar dat ik al snel op 1 miljoen pageviews zat!

      Verwijderen
    2. O ja, volgens mij had ik daar iets over gelezen in het interview op bloggenenloggen.nl. Evengoed vind ik het knap dat je zo’n grote fanbase hebt opgebouwd.

      Nogmaals, chapeau!

      Verwijderen
  2. Ik lees je blog al heel lang en ook heel graag. Het is een dagelijks ritueel om naar je blog te gaan. Je schrijft op een prettige manier. Het enige waar ik niet in geïnteresseerd ben zijn de wekelijkse boodschappen. Ga zo door, zou je blogs niet willen missen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik lees alles, je meterstanden en boodschappenlijstje vind ik niet zo boeiend maar de rest wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik lees bijna alles, meterstanden niet, daar vind ik verder niets van en heb ik geen interesse in. Maar alle andere dingen lees ik dus wel, gewoon omdat het gezellige stukjes zijn. Soms reageer ik omdat het onderwerp me aanspreekt, maar soms doet het dat niet, en ook dat is prima! Gefeliciteerd met deze mijlpaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! Lees je blog dagelijks met veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat veel zeg! Gefeliciteerd! Ik lees ook al heel lang bij je..vanaf eind 2010 meen ik. Dus straks ook gewoon al 10 jaar! Ga zo door, ik mag graag alles lezen wat je schrijft.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd. Dagelijks lees ik je blogs, de meterstanden sla ik over. Je schrijft op een prettige manier.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Da's toch zo goed als heel Nederland? Op een paar miljoen na? Kei goed zeg!
    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die 14 miljoen zijn geen 14 miljoen verschillende lezers, mijn inschatting is dat de meesten regelmatig komen lezen, sommigen dagelijks. In april 2020, een topmaand voor mij, waren dat er gemiddeld 7365 per dag.

      Verwijderen
  9. Gefeliciteerd met deze mijlpaal. Meterstanden en boodschappen lees ik nauwelijks, soms wel de reacties die zijn dan ook leuk.
    Verder vind ik 80% zeer lezenswaardig en dat is veel vergeleken met andere bloggers

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.