zaterdag 18 juli 2020

Boodschappen in de afgelopen week - mooi beneden budget

In de afgelopen week gaf ik weinig uit aan voeding en drinken. Ik bleef ruim onder mijn budget van 35 euro, ik haalde zelfs de 25 euro niet.
Voor het eerst sinds het begin van de coronacrisis kocht ik weer toiletpapier. Ik had in het begin van de maand maart zo veel in huis, dat ik nooit toiletpapier gehamsterd heb.
Nog over de bosjes saladeui ook wel bosui genoemd: ik kocht het duurdere bosje een paar dagen te vroeg, het was pas vanaf afgelopen maandag in de aanbieding en ik kocht het al op zondag. Verkeerd op de site gekeken. Het scheelt 12 cent, dus dat is niet erg veel!
Ik vergis me wel vaker, zo kocht ik ook eens 1 product, terwijl ik pas bij aankoop van 2 producten korting kreeg.
Helaas!
Had ik maar beter moeten kijken.

11-18 juli 20


*=aanbieding, @=afgeprijsd WAAR PRIJS
Voeding
nectarines* AH 0,95
1 avocado* AH 0,79
halvarine, 2 dozen AH 1,90
2 volkoren broden AH 2,88
cottage cheese AH 0,57
2 courgettes* AH 0,99
bosje saladeui AH 0,59
bosje saladeui* AH 0,47
4 trostomaten* AH 0,74
komkommer AH 0,49
2 rode paprika's* AH 0,99
rucola* AH 1,19
couscous AH 1,25
vegetarisch gehakt AH 1,59
vloeibare zoetstof kruidvat 1,99
magere kwark AH 0,98
sojayoghurt met kokos* AH 1,27
Snacks/ hapjes
nootjes mix AH 2,29
Dranken
4 liter sojadrink*  AH 2,64
TOTAAL VOEDING EN DRINKEN 24,56
Diversen
toiletpapier* AH 5,49
TOTAAL 30,05

1 opmerking:

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.