zaterdag 4 juli 2020

Uitgaven eten en drinken weer onder 25 euro!

Twee weken geleden bestelde ik veel boodschappen die ik thuis liet bezorgen. De week erna kocht ik alleen wat bij, want ik had niet veel nodig. Nu wat meer, maar nog steeds niet overdreven veel, ik bleef onder de €25,-

Ik kocht, voordat ik mij realiseerde hoeveel calorieën er in biscuitjes zitten, 2 rollen biscuit. Geen digestive, maar volkoren biscuit. Ik moet eigenlijk zeggen: biscuit met volkoren, want er zit niet alleen volkoren meel in (43%), maar ook bloem (21%). Calorieën per stuk: 46,5 kcal

27 juni-4 juli 20


*=aanbieding, @=afgeprijsd WAAR PRIJS
Voeding
kersen* AH 2,49
volkoren brood AH 1,39
kaas* AH 2,99
2x cottage cheese AH 1,18
cherry tomaten AH 0,55
bosui AH 0,59
ijsbergsla AH 0,49
rode paprika 2x * AH 0,99
bloemkool* AH 1,49
radijs, bosje* AH 0,59
trostomaten, 645 gr AH 1,02
komkommer AH 0,55
1 liter olijfolie* AH 3,99
saus, 2 flessen* AH 1,59
Snacks/ hapjes
2 rollen biscuit AH 1,28
Dranken
4 pakken sojadrink* AH 2,64
TOTAAL VOEDING EN DRINKEN 23,82
Diversen 0,00
TOTAAL 23,82

7 opmerkingen:

  1. Het kersenseizoen is begonnen. Lekker, uit de Betuwe.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker veel groenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het klinkt misschien een beetje bot (zo is het niet bedoeld, maar ik weet even niet hoe ik het anders moet formuleren), maar houd je dit bij voor jezelf of om je lezers te informeren? Groetjes Irene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. er zijn lezers die dit iedere week weer een leuke topic vinden, Gr Cisca Servie

      Verwijderen
    2. Ik houd het al jaren voor mijzelf bij en ik schrijf er ook al jaren over. Op mijn blog kun je mijn wekelijkse lijstjes tot maart 2011 terugvinden.
      Destijds publiceerde ik ook mijn maandelijkse uitgaven voor andere dingen dan eten en drinken, maar daar ben ik mee gestopt.

      Verwijderen
  4. Hoi Aaf, lees altijd graag wat je koopt en wat je uitgeeft! Ik zet zelf ook wekelijks mijn uitgaven op mijn blog, niet zoals als jij per voedingsitem maar per afschrijving van mijn rekening. Daarbij dan een kleine toelichting. Ik zie ook dat veel lezers juist die eenvoudige dingen leuk vinden om te lezen. Beetje gluren bij de buren vinden veel mensen leuk. Sommigen zitten uren op Funda de woningen en hun inrichting van anderen te bekijken... ieder z'n ding! Lijstjes bijhouden is heerlijk, ik heb er ook veel lol in. Zo heb ik ook een spreadsheet met wat we iedere avond eten. Dit gebruik ik om het weekmenu en de boodschappenlijst samen te stellen. Het document gaat terug tot 2009 en geeft een goed beeld van hoe ons eetpatroon is veranderd. Nu eten we nog nauwelijks vlees, toen zeker vier keer per week! Tevens handig als ik eens niet weet wat er op tafel moet komen. Wellicht schrijf ik hier binnenkort een blogje over!

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.