zondag 2 augustus 2020

Gas- en stroomverbruik in de afgelopen week

Weekverbruik gas en stroom

Iedere week noteer ik mijn gasverbruik en schrijf ik daar wekelijks een blogje over. Niet voor iedereen interessant, maar voor mensen die volop bezig zijn met een laag gasverbruik, zuinig stoken  en een laag stroomverbruik een aardig onderwerp.

Mijn gebruik in de afgelopen week (week 31):

GAS ->  2,9  m3.
In week 30 gebruikte ik 2,7  m3.

STROOM ->  12 kWh
In week 30 gebruikte ik ook 12 kWh.

Kosten voor gas en stroom

Wat kost dat verbruik van deze week?
Kosten van mijn verbruik deze week, uitgaande van 71 cent per m3 gas en 24 cent per kWh: €4,94
En zoals altijd: dit zijn alleen de verbruikskosten, de overige kosten, zoals vaste leveringskosten en netwerkbeheerkosten komen daar nog bij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.