donderdag 21 oktober 2021

Heerlijk in het bos en op de heide!

Het is herfstvakantie en dat is een periode om er op uit te trekken, te hopen op zonnig weer of in ieder geval weinig regen.
Wij zijn een weekje weg.
Mijn dochters, schoonzoons, de kleinkinderen en ikzelf in een 8-persoons vakantiehuis. Best luxe, vrijstaand (maar wel op een vakantiepark) met twee badkamers, twee afzonderlijke WC's, vier slaapkamers, kortom, redelijk wat ruimte.
Het is niet ver van de stad Groningen, als je wilt, dan zou je de afstand kunnen fietsen. Niet dat we dat gedaan hebben. Ik mag vanwege mijn heup nog niet en ook de rest van het gezelschap koos voor de auto. Daar kun je ook meer in meenemen: kinderfietsjes en mijn rollator en zo.
Nu is wandelen op bospaden met modderpoelen, wildroosters en boomwortels wel een uitdaging, op zijn zachtst gezegd. Maar over het algemeen kon ik redelijk uit de voeten met mijn rollator.

uil op het park





9 opmerkingen:

  1. Fijn even eruit, veel plezier Aaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet ervan met elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zo'n ruim huis, fijne tijd gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniet er van. Hopelijk is er geen schade door de harde wind en regen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, doordat de ramen een beetje open stonden, liggen er nu wonderlijk genoeg ook op de bovenverdieping overal berkenblad en dennennaalden.
      De terrasstoelen zijn bijna allemaal omgewaaid, maar geen schade.

      Verwijderen
  5. Mooie omgeving, geniet ervan!
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.