zaterdag 9 oktober 2021

Mijn uitgaven voor eten en drinken in de afgelopen week

Hier dan weer een lijstje met mijn uitgaven van de vorige week! Ik kocht veel in aanbiedingen, ook A-merk conserven. Ik vind het soms heel fijn om even snel een potje te kunnen nemen en niet uitgebreid te hoeven koken. Ik weet het, het is een beetje lui en niet de goedkoopste manier, maar als ik het in een aanbieding koop, is het ook weer niet heel erg duur.

Alle sinterklaas-lekkers ligt al weer lang in de winkels en deze week kon ik de kruidnoten niet weerstaan. Vandaar mijn aankoop! Het meeste is er nog, maar het kleinste zakje, dat van de Hema, is bijna op!

2 - 9 okt  '21


*=aanbieding, @=afgeprijsd, VMN= verspil mij niet WAAR PRIJS
Voeding    
1.5 kg Elstar appels* AH 1,99
halvarine light AH 0,79
fjord knäckebröd Coop 0,46
170 gr belegen kaas (voor roggebrood, vorige week gekocht) Coop 2,00
6 eieren @ AH 1,29
hoemoes 2 doosjes* AH 3,00
sardines in blik AH 1,15
281 gr. haringfilet, gerookt* AH 2,22
zoute haring* Coop 1,79
veldsla @ Coop 0,50
3 paprika's* AH 1,69
2 potten haricots verts* AH 1,50
2 potten bonen: bonenmix en veldertjes* AH 1,50
2 potten met blokjes witte kaas op olie* AH 3,00
rode peper AH 0,35
cherrytomaten, 250 gr AH 0,89
komkommer AH 0,55
rucola AH 1,00
Snacks/ hapjes    
kruidnoten Hema 0,75
kruidnoten Coop 0,99
2 kleintjes borrelkaas, totaal 176 gr.* AH 1,66
Dranken    
limonadesiroop, 2 flessen AH 2,75
TOTAAL VOEDING EN DRINKEN     31,82
Diversen    
kattenbrokken (met geld terug actie) AH 1,00
amaryllisbol bloemist 8,95
TOTAAL   41,77

Ik had eigenlijk meer zullen kopen, onder anderen sojamelk en wat sojakwark of zo. Maar doordat ik gisteren op de spoedeisende hulp terecht kwam, is dat er niet meer van gekomen. Over die spoedeisende hulp binnenkort méér! 

2 opmerkingen:

  1. Oei, spoedeisende hulp... Het feit dat je dit kunt posten is in ieder geval wel een goed teken. Indien van toepassing: snelle verdere beterschap gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cliffhanger! Altijd leuk, maar nu niet wellicht.
    Hoop dat het goed afgelopen is.
    ,

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.