zondag 5 december 2021

Mijn gas- en stroomverbruik in de afgelopen week

Het was  een koude week, waarin ik vrijwel voortdurend thuis was. Dat krijg je al snel met een infectie - die blaasontsteking - en de coronamaatregelen. Ik was door de blaasontsteking waarschijnlijk nog wat kouwelijker dan ik tegenwoordig normaal al ben.


Vergelijking

Op mijn account van SLIM.energieinzicht.nl,  waar ik mijn verbruik kan checken en waar dit verbruik vergeleken wordt met een ander éénpersoonshuishouden in een vergelijkbare woning, zie ik, dat ik het goed doe.
Mijn gasverbruik deze maand t/m 4 december: 15,58 m3. Verbruik vergelijkbaar huishouden: 17,66 m3
Mijn stroomverbruik in deze periode: 7,75 kWh. Verbruik vergelijkbaar huishouden: 41,1 kWh.

Verbruik gas en stroom in de afgelopen week

Mijn gebruik in de afgelopen week (week 48):

GAS ->  25,2 m3.
In week  47  gebruikte ik 20 m3.

STROOM -> 14   kWh
In week 47 gebruikte ik 14  kWh.

Kosten voor gas en stroom

Wat kost dat verbruik van deze week?
Kosten van mijn verbruik deze week, uitgaande van 100 cent per m3 gas en 33 cent per kWh: € 29,82.

In dat bedrag zijn de vaste kosten niet meegerekend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.