zaterdag 15 januari 2022

17 miljoen!

Eh, nee, zo veel euro's heb ik niet op mijn bankrekening staan, bij lange na niet en dat hoeft ook echt niet, maar er zijn hier sinds de overstap van Web-log naar Blogger 17 miljoen pageviews geweest. Dat aantal wordt vandaag bereikt. Dan hebben lezers 17 miljoen x mijn weblog geopend en namen een kijkje. Wow, dat is toch wel heel veel! Eind oktober 2021 telde Nederland 17.582.493 inwoners. Ook 17 miljoen!

Grafiek sinds januari 2012. De lijn in de grafiek is per maand. Omdat het nu halverwege de maand is, gaat de lijn omlaag! Het getal 61,2K met het vlaggetje: het aantal reacties. De K=1000.

In het afgelopen jaar telde Blogspot voor mijn blog 1,93 miljoen pageviews
Hier kun je zien hoe het aantal pageviews in het afgelopen jaar er uit zag.

Waar kwamen al die pageviews vandaan?
Ook daar heb ik een afbeelding van gemaakt! Zoals je ziet, komen veruit de meeste lezers uit Nederland en België.
Pageviews afgelopen jaar.

Erg leuk ook om te kijken waar lezers wonen/verblijven!

Nog één overzicht, vanochtend gemaakt. Dit is over de laatste 24 uur:

Afgelopen 24 uur, gemaakt op 15 januari om 10:00 uur.


Mijn overzicht met boodschappen komt morgen! Vanavond eerst over het aardgasprotest met fakkeloptocht.

5 opmerkingen:

  1. Hoi Aaf, misschien nog een leuk idee voor je blog: goedkope schoonmaaktips. Bij de AH heb ik bijvoorbeeld eigen merk vloeibare zeep gekocht voor 0.99 cent, en daarmee maak ik mijn vloeren prachtig schoon. Een koopje, toch?
    Gefeliciteerd trouwens met je record van 17 miljoen! Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 1,93 miljoen gedeeld door 365 = 5.287 per dag. De teller staat nu op 16.997.209, die 17 miljoen ga je wel halen!
    Een mooi aantal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 17 miljoen. Van harte gefeliciteerd Aaf!!
    Dat is wel een felicitatie waard. Ik zou zeggen; Ga zo door.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het lijkt me heel leuk voor je die cijfers te zien. Ga vooral zo door.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! Op naar de volgende 17 miljoen!

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.