zondag 23 januari 2022

Mijn gas- en stroomverbruik in week 3

 Voor de geïnteresseerden onder jullie weer mijn gas- en stroomverbruik in de afgelopen week:

Verbruik

Mijn gebruik in de afgelopen week (week 3):

GAS ->  12,4 m3.
In week 2 gebruikte ik 12,1 m3.

STROOM ->  83   kWh
In week 2 gebruikte ik 98 kWh.

Kosten voor gas en stroom

Wat kost dat verbruik van deze week?
Kosten van mijn verbruik deze week, uitgaande van 100 cent per m3 gas en €0,27 per kWh: €34,81

In dat bedrag zijn de vaste kosten niet meegerekend.
Wat ook niet meegenomen is, zijn de veranderde overheidsheffingen op stroom, en de overheidscompensatie vanwege de hoge energieprijzen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.